Menu

Tebrikler Fenerbahçe

Dün akşam tam da dilediğimiz gibi
Fenerbahçe 2de2 yaptı.
Futbol çok başarılıydı, tur tamamdır.
Çeyrek Finali bence garantilediler.
Basketbol da öyle.
Real Madrid’i devirmek büyük iş…

Bugün en azından milyonlarca FB taraftarı,
Böylesine stresli bir ortamda
Mutlu oldu ki,

Bu kadar kişinin yarattığı mutluluk havası,
Tüm ülkeye yayılır diye düşünüyorum.

Tebrikler Fenerbahçe’ye….
Ve çok sevdiğim Fenerbahçeli dostlarıma gelsin.

Benzer Yazılar

YORUMUZU BIRAKIN