Bundan 4 yıl önce,
İstanbul’da
Balık Adamlar Kulübünde,
Muhteşem bir sese sahip olan sevgili dostum
ŞEKERCİLER NURİ‘yi dinlemeye gitmiştik.
O zamanlar
Sosyal Medyada oldukça yoğunum,
Ciddi bir takipçim var,
Yazılarım, kitaplarım, seyahatlerim konuşuluyor.
Nuri o gece muhteşem bir konser verdi,
Arada da konuşma yaparken,
Şimdi sizi birisi ile tanıştıracağım deyip,
Beni sahneye davet etti,
Tabii ki hiç beklemediğim bir şeydi,
Çok heyecanlandığımı itiraf etmeliyim.
Biraz Afrika’dan, biraz Kitaplarımdan kısa bir konuşma yapmıştım.
Birkaç gün sonra,
Nuri aradı,
Haluk dedi,
Kadıköy Life dergisi seninle röportaj yapmak istiyor,
Sahibi Kadir Bey aradı, numaranı veriyorum.
Uzatmayayım,
Kadir Bey ile buluştuk,
2 saate yakın sohbet ettik.
Sonra da aşağıda gördüğünüz makale yayınlandı.
O zamanlar Afrika’ya gidip geliyorum ve İtalyan şirketinde çalışıyorum.
O günlerden bugünlere..
Dün sevgili Nuri yine sahne almış,
Kadıköy Life’da onu haber yapmış.
Onu görünce de,
Bu anımı aktarayım istedim 🙂
Nuri’ciğim döktürmüşsün yine.
Nereden mi biliyorum.
Bodrum şarkısını bir arkadaşım videoya çekmiş,
Bana göndermiş,
Sana hediye ediyorum diye 🙂
Sevgiler sana güzel dostum.
Seni ve o muhteşem sesini çok özlemiştim,
İyi geldi 🙂






YORUMUZU BIRAKIN
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.