Günaydın Arkadaşlarıma,

Dün neler olmuş, birlikte bakalım..

1- Camide EVET deyin diye vaaz veren imama soruşturma başlatılmış. Diyanet Dini Siyasete alet etmeyin demiş…. Bu açıklama ile artık içimiz rahatladı değil mi?

2- Sayın Cumhurbaşkanı Türkiye’nin notunu kıran kredi kuruluşlarına seslenerek ” Sen kimsin ya, sen kimsin, Türkiye’de Anayasa değişiyorsa sana ne kardeşim ” demiş… Evet yani sana ne, Anayasa değişikliği sanki çok önemli bir şey de, bir de bunu değerlendiriyorsun, sana ne kardeşim hakikaten.

3- Sayın Binali Yıldırım ” PKK ve FETÖ #Hayır diyor, CHP ve HDP #Hayır diyor, o zaman biz evet diyeceğiz ” diyerek Neden Anayasanın değişmesi gerektiğini halka çok güzel anlatmış… Anlatmış da, arada KARIŞTIRMIŞ .. FETÖ EVET diyor o zaman biz #Hayır diyoruz falan derken, tekrar toparlamış.

3- Sayın Devlet Bahçeli ” Perinçek mi, Erdoğan mı derseniz, ben Erdoğan’ı tercih ederim ” demiş, bu söze karşılık Sayın Perinçek ” Erdoğan’ı seçen, beni seçer ” demiş… bence ikisi birbirini seçse de biraz kurtulsak…

4- Sayın Kemal Klıçdaroğlu ” Hadi hep beraber televizyonda tartışalım, millet yemek yerken bizi seyretsin, dinlesin ” demiş… temenniler ile bu iş yürümüyor Sayın Başkan…

5- Firts Lady Melania Trup, kendisinin bir zamanlar Eskort Kız olarak çalıştığını yazan İngiliz gazetesine 150 Milyon Dolarlık tazminat açmış… Tamam da, anlamadık ki, Eskort mu değil mi şimdi 🙂

6- Maçka Parkının bir kısmının tünel olarak kullanılmasını Kültür Vakfı durdurmuş da, zaten durmasına rağmen devam ediyordu, neyse inşallah bu sefer tamamen durur.

7- Kamu, Özel, Üniversite hastanelerinde muayeneden alınan ücretler %20 ile %60 arası artmış. Olsun, biz yol yaptık, tünel yaptık, köprü yaptık .. Artacak tabi ..

8- Turizm Bakanımız Sayın Nabi Avcı, İsrail’in Gazze’yi vurmasından sonra misilleme yaparlarsa deyince ” Ben buradayken yapmazlar ” demiş. Ondan sonra yapabilirler yani …

9- 4.200 e yakın kişi Devlette işten atılmış, adı FETÖ ama içinde Akademisyen, Sanatçı, Asker, Öğretmen ne ararsan var. Allah yardımcıları olsun, ne diyelim ..

10- Öğrendik ki, 100 günden fazla tutuklu olan Cumhuriyet yazarları için henüz bir iddianame bile yazılmamış.. Biz bunu nereden anımsıyoruz, Ergenekon / Balyoz zamanında da aynı taktik vardı.

11- Volkan Demirel hakkında Savcılık soruşturma başlatmış, eğer suçlu bulunursa kendi takımı dışında kimsenin maçlarına gidemeyecekmiş… Göreceğiz bakalım suçlu mu.

12- Beşiktaş Başkanı Sayın Orman demiş ki ” Özür Dilerim, polemiğe girmemem gerekirdi. ” Süleyman Seba’dan sonra en sevdiğim spor adamı. Adam gibi Adam işte …

Hepinize güzel bir gün dilerim.

Sevgiler & Saygılar