Günaydın Arkadaşlarıma,
 
Sabah Vahap Munyar’ı okuyorum…
 
Konu Kentsel Dönüşüm….
 
Hani normalde hiç ilgimi çeken bir konu değil, ama başlık ilgimi çekti ..
 
” İmam dönüşüm masasına 4 hanım hesabıyla oturdu. ”
 
Nasıl yani dedim ve okumaya başladım, size özetini aktarayım …
 
Piyalepaşa Gayrimenkul, bağlı oldukları Polat Holding Başkanı Adnan Polat’a dert yanıyormuş..
 
İşte bir bölgede, bir bina için hepsiyle anlaşmışlar, bir kişi ile anlamamışlar, o da ben direk Adnan Polat ile görüşmek istiyorum demiş.
 
Adnan Polat’da çağırmış, görüşelim diye…
 
Gelen kişi o mahallenin İMAMIymış ….
 
Başlamışlar konuşmaya..
 
– Senin daire kaç para eder, elini vicdanına koy da söyle ..
– 120.000 TL
– Sen ne kadar istiyorsun?
– 1.000.000 TL
 
Adnan Polat şaşırmış, olacak iş mi bu demiş, 120.000 TL lik daireye, 1.000.000 TL istenir mi?
 
İmam gayet pişkin…
 
Eşini göstermiş …
 
– Bakın demiş bu benim eşim, diğeri de evde. DİNİMİZ dört kadına kadar müsaade ediyor. Dört Hanımı hesaba katarsak bir milyon TL istiyorum.
 
Sonunda anlaşmışlar …
 
Türkiye Cumhuriyeti’nde görev yapan bir İMAM, yasal olarak yasak ve suç olan bir durumu kendi rantına çevirebiliyor, dört kadını olduğunu inkar etmediği gibi, açık açık dile getiriyor.
 
Artık yasalar falan söz konusu değil…. Adalet, Hukuk hikaye …
 
Dinin emirlerine göre yaşıyor bir çok insan…
 
Geçen günde bir video paylaşmıştım, belki anımsayan olacaktır.
 
Orada bir kişi – kendine gazeteci / yazar diyor da ben demiyorum – bu ülkede Müslümanlara zulüm yapıldığını, istedikleri gibi yaşayamadıklarını, Dinin emirlerini yerine getiremediklerini ve halen bir kadınla evlenebildiğini, bunun da ZULÜM olduğunu savunmuştu…
 
Artık hiç korkmadan dile getirebiliyorlar ..
 
Rahat, rahat ..
 
Ne diyelim, bizim yapabileceğimiz bir şey yok, KANUN belli, HUKUK ortada ama işte …
 
***
Ne oldu şimdi…
 
One minute, two minute derken,
 
Coca Cola şişelerini idam ederken, Katil İsrail derken…
 
Birden bire İsrail bizim bir numaralı müttefikimiz oldu …
 
Hayırlısı olsun, umarım bu geri dönüşü Gazze’ye gerçekten barış getirir.
 
***
Antalya, Bodrum …
 
Yangınlar ile uğraşıyoruz, o kadar güzel ülkemiz bir de bu dertle uğraşıyor.
 
Zaten turist yok, olanı da korkarak kaçıyor…
 
İçimiz yanıyor cidden, çok üzüldüm, özellikle Adrasan Koyu ve Olimpos inanılmaz güzel ve yemyeşildi ..
 
Kimler neden yakıyor bilmiyorum ama yıllarca o yeşiller olmayacak …
 
***
Gününüz güzel geçsin ….
 
Sevgiler & Saygılar